Packning :D

ja nu är kl 23,50 när jag skriver det här JAG PACKAR FORTFARANDE haha xD jag sitter som sagt fortfarnade och packar vilket är väldigt kul eftersom jag hade den minsta lilla resväskan av oss alla = Camilla &Jessie!!! jessie lånade mammas nya vilken är väldigt stor och jag har min lilla röda resväska :D men jag måste säga än är det inte fullt och jag har vell med kig ett 20 tal tröjor, lite klänningar och ett par byxor och underkläder :D + smink, hårprylar, hyprylar och duschgrejor :D haha och än är det som sagt inte fullt.... jessie brukar alltid fråga mig hur jag får ner alla saker och jag svarar som alltid jag vet faktist inte... jag får alltid ner mer saker i väskan än vad hon får + att ja har en mycket mycket minre :D haha alltid lika kul :D

just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen och torktumlaren ska bli klar eftersom jag har mer kläder där i xD och som vanligt ligger mats här brevid och snarkar som en jävla traktor :D haha :D jag känner mig väldigt taggad och glad just nu :D och föresten jag har även gjort klart mammas present idag :D :D träffade nattiz på stan och fick bildera åkte hem letade rätt på en skit stor ram som jag har och satte vit papper i botten :D sen satte jag dit två bilder på mig och jessie tillsammans och sen en var på oss :D mycker fin sen skrev jag lite text :D sen slog jag in den och jag ska ge den till mamma imorrn när vi träffas hoppas hon blir glad :D

idag har jag hunnit med ganska mycket faktist jag åkte in till stan för att träffa nattiz och få bilderna och sedan camilla för att gå runt på stan och kolla på kläder och snacka om imorrn :D sen åkte jag till lägenheten där ja och jessie knappt innanför dörren innan mats ringde på min mobil och bad oss komma ner för vi skulle tydligen äta på målet :D jag tog kyckling file med ris och curry sås . :D .D mums :D sen åkte vi hem där jag typ nästan tömde min garderob från kläder :D sen åkte jag och älsklingen ut till oss där jag har packat och tvättat kläder :D

men jag hoppas att alla där ute mår bra, men nu får ni HA det så bra för jag sla springa och kolla om tvätten e klar. kl är ni 00.00 puss å kram sov gott :D älskar er :D

här nedan får ni ett tjuvskik av ett foto när nattiz var med mig och jessie och fotade oss till mammas födelsedag :Dsys och jag efter fotningen med nattizh

Dagens låt: as i rise agin
Dagens bild : jag och sys(fotning till mammas födelsedag)

Kommentarer
Postat av: Erica

JÄTTEFIN bild! :D

2008-10-24 @ 18:19:18
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0