Mötet med skolan :)

ja jag kan bara säga idag att mötet med skolan var väldigt posetivft inte det jag trodde kanske!! elr inte ens kanske.. ja vart rikitgt snopen :P vi ska försöka fixa till allt, och jag ska få ett helt personligt schema eftersom det e som de i skolan.. men jag ska bara säga det om det finna någon person där ute som läser det här.. att man får inte det bara för att man e missnöjd dom gör det inte förns man sitter där och gråter så att tårarna spruttar och man bara inte årkar mera. och ändå gör dom knappt nåt då!! helt jävla maka löst :P

Men nu sitter jag här har precis hjälp lilla syrran med att sminka sig hon ska tillsammans med sin klass hålla i sitt första diisco :D jag är så stolt storra syrra så ni annar inte.. och jessie (lilla syster) hjälper henne med håret eftersom jag sminkade hennne. jessie vill plugga vidare innom frisör yrket och jag vill plugga vidare innom smink och foto :D jag håller på att söka jobb så jag kan tjäna ihop pengar så jag kan börja på min make up utbildning :D längtar så :D

men vad har jag gjort mer idag då?? ne faktist har jag bara tagit det lungt idag. mats och jag åkte in till stan men sen åkte han tillsammans med mamma och handlade bil delar till hennes bil och mats har en liten bil med två sätten så jag kunde inte följa med dom men det gjorde inte så mycket fick lite tid för mig sj eftersom det blir så mycket folk här i lägenheten ikväll...

ja föresten tänkte förklara det där för dom som inte vet jag har tre ställen att bo på :D jag bor oftast hos mats men jag bor även hemma hos pappa och mamma :D det e faktist rätt så skönt att kunna välja vart man vill vara :D men nu ska jag försöka få i mig nåt att äta.. puss å kram syns snart igen :D


Kommentarer
Postat av: Johanna sysslinegn

Snart KOmmer även lilla jag ;) <3<3<3

2008-10-10 @ 16:35:35
Postat av: Elin

Vad skönt att det äntligen ordna sig med skolan :) Kram !

2008-10-12 @ 02:34:45
URL: http://elingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0