Hurra :D its working

ja äntligen fungerar mitt internet igen och jag kan bara skriva mina inlägg igen till er :D.. ja idag har det inte hänt så mycket har haft väldigt ont i huvudet så jag har sovit typ nästan hela dagen lång :D mycket skönt eftersom jag har så himla ont i magen och i huvudet på nätterna så jag inte kan sova :(  har även vart hos gerry the man och kollar på film med jessie, jerry och mats. det blev så klart jerry som valde så han tog rat race.. men jag satt bara och kollade halva filmen innan jag smög mig fram till hans data :D och kollade på hundar. jag funderar på att bara spara så jag en vacker dag kan köpa mig en Leonberger :D alltså dom e fan dom gulligste hundar jag sett i mitt liv förutom musse..:( rest in peace my old friend :( sen nu sitter jag framför er och skriver med en snarkade mats brevid mej :D.

ja vad händer i veckan då..jo jag ska träffa nattiz för att ta mej en titt på bilderna och se vilka vi vill ge till mor när hon fyller år (27 october). sen på fredag ska jag ha möte med skolan för att se om jag kunde plugga på distans :D hoppas hoppas... sen  vid 16.54 sätter jag,jessie och camilla oss på tåget för att äntligen åka upp till min älskling djävulen :D <3<3 festa och ha roligt hela helgen :D för att sedan sätta sig på tåget och komma hem på tisdag :D kl 10.55. sen e det ju ett undebart lov som man kan slappa på och träffa alla kompisar med mera :D  nattiz om du läser detta på min mig att jag har en present till dej. och med tanke på det jag fyller snart 19 bara så ni vet :D

men nu ska jag kolla på The Fog snart ska bara kika in på bilddagboken och kolla om det finns några roliga och fina bilder :D (ImJustNoBody) heter jag på bilddagboken om det var någon som undrade :D och sen vill jag bara säga till johanna om du läser detta... jag hittade penseln :D haha :D

men puss å kram på er och så hörs vi imorrn :DDen finaste hundrasen på jorden. ligger lika med tollaren :D    jag ska ha en sån :D snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0