Home

ja nu är man hemma igen vart ledsen när jag satt i soffan och började grina när jag kom på hur illa jag mår när jag är hemma :( alltså det e skit jobbigt jag vill tillbaka :I

men när vi skulle åka tåget tillbaka till stockholm imorse det gick 06.30 från bollnäs fick så klart skjus av fina och snälla micke med den snygga grymma dodgen men allt gick bra tills vi nästan var framme då gick det ut ett medelande på radion att vi skulle bli 30-40 min sena till stockholm men vi vart en timma så vi missade vårat tåg TRODDE VI men vi han med tåget och kom hem en timma senare så dagens tåg tur vart 5 timar lång :D haha :D men jag skrattade och var på bra humör :D

jag tänkte lägga ut lite bilder  men jag har inte tagit dom av camilla än eftersom vi använde hennes digitala systemkamera:D men skriver mer sen puss å kram älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0