Hemma hos min bästa killkompis i världen :D

JA och jag menar bara att det e min killkompis Gerry the fucking man HAHAH :D. vi såg på en film som vi såg på för tre år sen första gången jag lärde känna gerry, och den filmen fick mig att sluta äta falukorv fy fy fy kan aldrig mer äta det efter den filmen :S kan inte ens tala om vad filmen heter för folk kommer tycka att jag e dum i huvet då men de e jag inte:P


Idag var jag på fotoB kursen i skolan minn fristad i skolan om ni frågar mej :D jag älskar foto lextionerna det är den enda gången jag känner mig glad och lycklig. vill bli lika duktig som nattiz och utvecklas som fotograf :D det e mitt framtidsmål :P


men nu ska jag läsa lite andra bloggar skriver mer imorgon puss å kram sov så gott :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Sysslingen

Fäbodajäntan ;) hörde allt jessica iskolan ;) haha Puss på dej syss ;)

2008-10-10 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0