Torsdag :D

idag har det var en ganska lung dag åkte in som vanligt med halv 7 bussen så man gick upp som vanligt vid 5 för att hinna göra sig i ordning :D hihi men sen åkte jag till lägenheten och sen var det bara att parlla sig ner till skolan kl 9.00 för att jag hade kvart samtall :( hatar kvartsamtalen fast man e ju alltid ledig hela dagen och det e ju alltid skönt :D fast vi som har äran att ja foto B vart tvungen att ha en extra lextion idag fast det var inte så jobbig fast jag har ju inte mått så bra idag heller!! men men. jag och jessie gick ut och fotade marsaller som satt vid högskolan det kanske hade något på roligt på skolan :D inte vet jag men fint va det :D jag ska ta bilderna från skolan sen när jag har ett usb-minne som jag kan ta med mig för mamma tvättade mig haha :D haha:D men men det kanske. funkar inte vet jag...

men sen var vi hemma och då så satt vi vid mat bordet :D och typ tokgarvade eftersom mamma var så sjukt rolig idag hon hade drukit lite vin haha fast hon var inte onykter heller men hon va på väldigt bra humör haha :D

men just nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 9 för då börjar medium på 4 :D D:D jag älskar verkligen det programet :D:D hurra tänk om man kunde vara synsk och hjälpa människor snacka om det bästa jobbet i världen :D:D..
imorrn e det exakt 10 dagar kvar tills jag fyller 19 hurra hurra på mig ahha :D Föresten innan jag glömmer det tack så mycket sollan för att du läser min blogg haha johanna berättade : hoppas jag inte skirver någe olämpligt då då :D haha.
men nu ska jag kila vidare för vi fick besök av Annika och Olle Hallblom :D :D mycket trevligt att träffa dom för man träffar inte dom  så ofta nu längre :D:D  men vi hörs sen puss å kram älskar er folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0