Söndag kväll med massa filmer

ja nu e det söndag kväll och jag har sitter nu och tar det lungt eftersom man på gymet idag :D jag var väldigt  hurtig sprang först på cross trainen i 10 min alltså det låter inte mycket för örat med det e det när man väll börjar springa när det e nästan 2 min kvar då har man mjölk syra :D fast jag har nu klarat av det igen stolt över mig sj. johanna om du läser detta du ska börja träna :D haha :D

jag och mats sitter nu och kollar på film jag har redan kollat på tre andra :D hihi jag älskar att bara ligga ner och gå igenom en massa filmer:D :D och sitta och dricka en mugg med varm chocklad e det bästa som finns när det e kallt och råt ute haha undrar om jag stavade det där rätt :D

men nu ska jag krypa ner under filten och avnjuta min varma chocklad :D jippi ska träna imorrn :D:D

men puss å kram så hörs vi imorrn fyller om om 11 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0