Torsdag.

Hej Hej


nu sitter jag och kollar på en film som heter American Crime. Det handlar om två flickor som heter Sylvia och Jennie, deras mamma och pappa jobbar på ett resande tivoli. En dag kan dom inte ta med barnen eftersom dom ska försöka reparera sitt förhållande till varnadra och sen för att dom kan inte ha med flickorna på turnen. Så undertiden får dom bo hos en kvinna (gertrud) och hennes barn. Men en kväll när sylvia är med det äldsta barnet (Paula) ute tillsammans med hennes kompisar. Paula går iväg till en kille som hos strulat med som desutom är gift, dom börjar bråka eftersom han säger att det är slut mellan dom eftersom hans fru har kommit hem. Han börjar tafsta väldigt aggresivf på paula hon hon börjar skricka och ber honom att sluta men han fortsätter. Just nu då kommer Sylvia in och ber han sluta, men han säger bara att hon inte ska lägga sig i eftersom det är ett privat samtal, sylvia ber ännu en gång att lägga av men han slutar inte då säger Sylvia till han att paula är gravid. han slutar och säger att det inte kan stämma, det stämmer inte. Paula blir arg och säger åt sylvia att det här ska hon få för. och sen går hon där ifrån. denna film är en baserad händelse av flickan som hette sylvia. Den här filmen vart en av dom mest  uppmärksammade fall i america. men men jag rekomenderar att se den starkt. (American Crime.)

jag tänkte att jag skulle försöka gå ut och springa sen men det bror på hur jag känner mig för jag har feber och ont i halsen som bara den men ska ändå försöka komma ut. kanske kan springa bort till farmor och farfar det är ändå 4 km. och se ska man ju ändå springa hem med. så det blir samanlagt 8 km..  sen tänkte jag att jag skulle försöka städa huset oxå. men det bror som sagt på hur jag mår. just nu kommer jag knappt upp ur sängen har så ont i kroppen.

och sen ska jag försöka få tag på mats och kolla om det var idag vi skulle åka in till stan idag elr om vi skulle göra det imorgon. ska kanske handla en ny kamera om jag har råd :D den som jag fick av mormor i julklapp förra julen gick sönder. men men. :( det är derför jag inte lagt in några bilder på bilddagboken eftersom jag inte kan ta några nya och tycker det e tråkigt att lägga upp gamla bilder. men men.

nu ska jag ta och göra lite andra grejor men skriver mer ikväll/natt om jag får tid. puss å kram
älskar alla mina vänner och familj. puss å hej så länge. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0