Tisdag 9/11-08

hej.

ja idag har jag handlat mer grejor till bröllopet hade ju lyckas samla ihop en bugdet till för att kunna handla resten av grejorna. och det vart en underkjol till klänningen och sen vart det skor och slöja med pärlor och sen en tärnklänning till ica som hon ville ha. det vart handskar för jag vet inte om jag vill ha det. men jag köpte så jag jag bestämma mig sen. sen köpte jag 150 st trä ramar på ikea till bröllopet oxå. och en blom korg till ica och sen rosenblad i plast.

sen var vi ju som sagt till ikea och handlade en möbel med trä korgar för att ha i möbeln. mycket finnt det kommer att bli där nu :D sen handlade jag nya sängkläder som jag har velat haft så länge. <3<3 och sen vart det en annan ram som jag ska ha i sovrummet och sen en ny rund lång kudde. så nu har jag två stycken som jag ville ha :D.. ljus,blommor, vas krukor det var det som handlades denna gång på ikea. mycket trevligt.

var oxå till biltema köpte nya målar tavlor ska måla tavlor till mamma tänkte jag saknar henne som bara den. <3<3 och sen vart det en pärm för att sätta alla räkningar i. och sen vart det målar grejor. och lite andra saker... <3<3 älskar att handla.

men nu ska jag dra och sova men nu har ni hört lite om min spännande dag. haha föresten diggade sollan i bilen idag på väg in till stadens alla torg och gator. Det kom en låt på radion/cd skivan och sollan haha diggade värdens haha :D haha jag diggar dej sollan vet du det.  och johanna tack för en trevlig dag på körskolan. :D

men nu ska jag ta och sova lite så jag orkar upp och träna imorgon. puss å kram tack för att ni läser min blogg speciellt fröknarna forslund. <3<3 puss å god natt.

visdomsord: det kommer bara vara ett nålstick men det kommer gå rakt in i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0