söndag natt

sitter nu med malin och ska kolla på filmen på smällen :D vi har precis kollat på en film men vi var inte trötta så ja. vi skulle ha fotat lite idag men jag hade inte mitt smink hemma det låg kvar vid oskarsberg :P så mats skulle hämta det imorgon bitti så skulle jag få det då. så skulle vi fota imorrn istället.

imorgon blir det stan och sen ska vi vell hitta på nåt med johanna kanske. ne jag vet inte vad vi ska göra. men nu ska jag vara lite med malin. kussino <3<3

hejs svejsjag bild tagen av nattiz

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken otroligt fin bild! Hihi! :) Jag skulle vilka prova och bli fotad någon gång! Hihi! ;)

2008-12-29 @ 18:25:20
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0