Onsdag natt.

hej hej.

ja nu är kl 01.37 och jag sitter och lyssnar på swenney todd filmen den är bra tycker jag. haha vi kanske ska fråga gerry vad han tycker haha :D och johanna haha :D  men men

idag har jag inte gjort så mycket mer än att sova, eftersom jag är sjuk har ont i halsen igen. jag får ju hela tiden infektioner i halsen. det brukar antingen vara halsfluss eller så blir det luftrörskattar. så jag hade feber idag oxå.  så jag har baar sovit och sen vaknade jag vid ja säg 9-10 av att jag kände mig blöt under näsan och när jag kollade upptäkte jag att jag hade blödit en massa näsblod. :( så det var bara att hämta pappestuss och sätta i näsan. och när jag hade tagit papper så gick jag och la mig igen och sen sov jag hela dagen. när jag vaknade igen hade jag jätte ont i huvudet så jag gick upp till anna och satte mig och pratade lite med henne. sen lånade jag icas data och satte mig ner och spelade lite the sims2. Det var roligt, jag fick tvilingar. en tjej och en kille. imorgon skulle ja igentligen ha åkt med anna till stan men jag orkar inte det nu när jag e sjuk.

men nu ska jag försöka att kolla på filmen och sen skriver jag mer imorgon. tack till alla som läser min blogg. och tack till min underbara syssling j0hanna. <3<3 saknar min maja och min mamma.


Kommentarer
Postat av: Erica

Sweeny Todd! Är bra! Johnny Depp är en sjuktbra skådespelare! :D Snygg är han ju också ;)

2008-12-18 @ 18:08:13
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0