Måndag.

hej.


ja idag har jag  gjort rätt så mycket hemma.  jag har städat och sen har jag vart i stan och kollat runt lite. träffade johanna och jessie sen oxå för jessie hade vart och tränat :D jag kunde inte följa med eftersom jag har tappat mitt kort, så jag har sagt till i kassan så dom skulle spärra det annat. sen satt vi på bussen och skrattade och pratade om helgen. haha xD

och sen nu på kvällen har jag och mats vart och handlat och sen har vi hyrt film för sys och gerry kom över och det var roligt skrattade som fasen alltså. haha xD ne men sen kollade vi på filmen och sen gick dom. nu sitter jag i sängen och skriver detta och samtidigt och kollar på barnaskrick och jäkelskap. haha grymt roligt xD haha. och snart ska jag kolla runt på internet och kolla på grejor till bröllopet xD längtar som bara den. men nu ska jag kila vidare. puss å kram älskar hela min familj och vänner :D

ps. johanna du e alltid min ängel oavsett vad som händer hoppas du vet det. puss å kram på dig hjärtat.
       maja du e min bästa vän ingen kommer någonsin ta det ifrån mig. jag älskar dej vännen. 
      jessie jag älskar dej. ingen bättre syster finns. <3<3
      mats jag älskar dej det vet du <3<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Dag-Otto är ju bäst! HAhaha :D

2008-12-09 @ 18:03:29
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0