Måndag

ja idag vaknade vi kl 09.30 med att vi åkte in till stan. vi skulle ha åkt 9.55 bussen men pappa och anna skulle in till stan och handla mat och barnvagn,¨så då passade vi på med att åka med dom. När vi kom in till stan.började vi med att lilla älsklingen malin fick börja handla eftersom hon hade så mycket presentkort. hon hade 700 H&M och 700 Gina Tricot, så hon shoppade lite gran. sen kollade jessie på byxor. sen var det min tur så jag gick raka vägen till laboro center och tog hål i naveln igen eftersom lilla matida råkade dra ut den när hon skulle hoppa på mig från bordet. så hon råkade kliva på piercingen så den slets ut så navel delade sig på 2. haha så nu tog jag en ny så den skulle dölja ärret som blev inte vakert alltså.  sen efter det så gick jag och handlade lite underkläder har inte så mycket sånt kvar, rensade garderoben här om veckan. sen handlade jag en body tycker det e snyggt tillsammans med ett par byxor. och sen handlade jag en nagelkits vård :D eftersom mina naglar går av hela tiden. och sen en ny maskara.

sen var det bara att sätta sig i bilen och åka hem eftersom pappa hade ringt och sagt att dom stod och väntade på oss.men nu ska jag vara lite med kussien ska ut och foto lite sen. tillsammans med johanna och förhoppningsvis jessie, men nu ska jag kila ha det så bra puss å kram älskar er. <3<3me och sys. syskon kärleksyskon kärlek <3<3 bild tagen av Nattiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0