Lilla Julafton.

ja idag hade vi våran lilla julafton tillsammans med farmor och farfar. Vi har alltid haft de eftersom vi alltid firar jul tillsammans med mamma släkt.  så det var mycket trevligt, åt julmat innan det var dags för julklapps öppning.

jag fick present kort på 500:- av pappa anna ica från nasty art tattoo. 500:- och en ny plattång av märket remingtons av farmor och farfar, och sen fick jag en systemkamera av min älskling, en Canon Eos 1000D med ett objectiv på 15-55 mm och som har både bildsabilisator i objectivet och i kamerahuset. och sen till det fick jag en tillhörande fotoskrivare och sen minnes kort på 4GB.

Mats fick en rakaparat av farmor och farfar eftersom han önskade sig det. sen fick han kalsonger av mig 2 par, sen fick han en ny förlovningsring av mig eftersom han tappade sin förut för den var för stor.

Ica fick aron smith singstar av pappa och anna + en fusk tiger matta. av farmor och farfar fick hon lilla kycklingen på dvd men den hade hon så dom skulle byta. sen fick hon the sims 2 jorden runt av mig och mats och jessie,

Jessie fick present kort på nasty art av pappa och anna och ica, en digital kamera av mig och mats. hårblås av farmor och farfar och 500:-

jerry fick kaffe koppar av mig och mats, och en stekpanna av farmor och farfar.

pappa och anna fick drickglas av mig mats ica jessie. och två barstolar av farmor och farfar

farmor och farfar fick av mig och mats ica jessie dricksglas.

och sen fick vi jag ica jessie även grejor från ikea för vi ska åka dit sen med pappa och anna.

Lördag.
ja igår var jag och mats vid finalen vid dansbandskampen. vi hade guldbiljetter så vi satt längstfarm vid scenen och åt god mat och lyssnade på musiken och banden. vi åkte dit för att vi blev vjudna av mats chef. så det var väldigt trevligt drack väldigt gott vin till maten, men nu ska jag kila vidare så vi hörs sen. puss å kram älskar erjessie och gerry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0