Kul kväll??

ja idag var vi hos martin och vart bjudna på ma. kyckling och potatis gratäng. det var gott men jag kunde tyvärr inte äta gratängen. men annars var kycklingen himla god. vi hade det roligt, sen bar det av till coop med gerry för han skulle handla mat. och sen åkte vi hem. nu sitter jag tillsammans med mats i sängen och kollar på Dresden. den e skit bra. det handlar om när amrikanska bomb styrkor bombade staden dresten i 2a världkriget. den e bra fast jag tycker de e taskigt av amerika att bomba oxå för alla var ju inte onda. alltså krig i så jävla onödigt. 

men nu ska jag försöka kolla om jag har några nya bilder och lägga upp på bilddagboken. men det tror ja inte att jag har heller. men ha det så bra och sov så gott. allt trevligt folk där ute. puss å kram  

ps: ett specillt tack till johanna som läser min blogg hela tiden :D <3<3 älskar dej gumsan vad skulle jag göra utan dig. ds:

Kommentarer
Postat av: Johanna

du e så gullig gumman =) älskar dej med <3<3

2008-12-06 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0