Julafton

idag är det julafton och familjen är på topp. var ute och sprang några kilomter idag :D nöjd över mig sj. dom har precis lagt fram alla julklappar under granen många det är. det var roligare på julen när man var mindre för man uppskattade julen mycket mera då.

Just nu sitter vi och kollar på Den heliga staden. :D:Dhaha ja vad ska man säga med malin och jessie och morfar fast han sover ju i soffan men jag ska lägga upp bilder sen men här på torpet har jag knappt någon mottagning. så internet går skita sakta.

Isac e ju för gullig ju :D men men. jag kan skriva senare ikväll och tala om vad man fått i julklapp :D men puss å kram och GOD JUL på er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0