Är på Torpet

Nu sitter jag i sängen på torpet. kom från idag kl ca kl 19 någon gång. Vi är 15 stycken just nu. Det är mormor morfar, Mamma jag ica jessie mats, Stefan Anki Anderas Malin Tobias isac, göran och nette och om jag inte minns fel tror jag att uffe kanske kommer upp imorgon oxå.

idag var vi upp till oskarsberg och lämnade och hämtade julklappar :D så trevliga folk jag har till svärföräldrar :D jag kolla när mirja gjorde piroger :D dom såg jätte goda ut måste jag säga. Anna o Pekka och elias,emma och lasse kom oxå hem. Anna är ju mats mindre syster. och även mats äldre bror kom hem, marcus o taru med dottern ella, taru är gravid :D hon ska ha deras andra barn i januari :D synda bara att mats äldre syster oxå inte kom ner hon är så trevlig om jag inte minns fel så har hon åtta barn.

vi åker hem på torsdag så vi är vell hemma någon gång på kvällen så ska jag vara med johanna och jessie på fredag kvällen vi tänkte vell skaffa lite vin ooch sprit . kanske lite cider oxå. sen ska vi ha det trevligt och jag ska smika och fixa håret på dom tror jag sen ska jag fota dom :D:D ska bli så kul :D

imorgon bitti ska jag ut och springa en runda innan frukost :D skönt det ska bli. sen när jag kommer hem tänkte jag att jag skulle försöka ut och springa med :D ska jobba nyår vad jag vet just nu :D men men jag har inget emot de.

men nu ska jag försöka sova nu me ha det så bra så hörs vi imorgon :D God jul eftersom idag är det julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0