Jag tipsar!

Hej.


Jag börjar vell på en gång med att tipsa om en produkt som jag verkligen tycker om och använder en gång i veckan. =) Det är en ansikts mask från Make Up Store som heter Mud Mask! Man köper den på tub och är 150ml i.

Mud Mask: är en klassisk lermask som har både aprikosolja och alovera i sig. Aloveran verkar och återskappar hudceller. Aprikosoljan ger din hud massor av fukt. Masken avläggsnar döda hudceller och rengör orenheter i din hud.

Användning: Peela din hud med make up stores peeling mask före du anväder mud mask. Och för att få en effektivare behandling låt masken verka i 10-15 min innan du sköljer av med ljummet vatten.Använd 1-3 gånger i veckan.ö

mud mask

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0