Tror du att det finns andar i våran mordena tid och tror du på andar.

Hej.

precis som det står i övertexten är det jag tänkte ta upp nu :)


Jag personligen tror väldigt mycket på andar och spöken och har väldigt många i familjen som gör det. För ett tag sedan hittade jag en väldigt häftig sida som är www.voodolls.se och jag älskar deras voodolls och jag har även köpt en till min mamma och ska även köpa en till min moster och mig själv.

Men jag tänkte fråga om ni tror på andar / spöken och varför du gör det? har du någon gång vart med om nåt som gör att du tror på spöken andar. Jag vill gärna höra era åsikter och så tar vi upp lite andra grejor om andar och spöken.

men nu ska jag sova :) mvh Alexandra Hjalmarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0