Tårar...

Hej..


Jag mår inge bra, tårana ligger i ögot som en tjock hinna, jag vill inte gråta, men min själ skriker det högsta den kan...Jag mår inte bra, och allt känns så fel samtidigt som det ibland känns så himla bra... Jsg vet inte vad jag vill, samtidigt som jag vet vad jag vill...

Jag mår inte bra, Jag vill vara avsluta detta liv för att se om det kanske finns ett liv efter detta... Jag mår inge bra jag önskar jag slapp detta,

Jag ser ljuset varma låga, jag tittar på det och ser mitt eget liv i små bildet som flashar förbi mina ögon. Jag vill ta ett stadigt tag om lågan och blåsa liv i det men det går inte... Kan inte detta få vara över nu..


Jag vill inte berätta mer, för det finns ingen som kan hjälpa mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0