tappar jämt bort sladdar.

Go kväll!!

jaha nu är det torsdag kväll och dagen har vart lungt, skulle ha vart på C på eftermiddan men jag fick ingen skjus så jag åker in imorgon istället. Idag har jag bara legat i soffan och slappat eftersom jag har så fruktansvärt ont i halsen, Varje gång jag sväljer kräks jag. Imorgon är det fredag och då först är det C på morgonen sedan ska jag kanske färga håret på lilla syster :) sedan blir det att umgås med gänget och det blir nog väldigt roligt. På Lördag är det fotografering tillsammans med tjerna S,S,J,M och ja :) mycket mycket trevligt ;D

men nu ska jag leta reda på min sladd till min ipod haha jag har slarvat bort den,  och jag vill lägga in lite ny musik som jag har fått in på datan :) men vi hörs sen kanske mobil bloggar lite senare

många kramar Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0