Mobilblogg i brist på data!!

Hejsan alla glada där ute ikväll. Jag vill börja med att säga att detta är första gången jag mobilbloggar:-o Japp kan ni tänkte er!! Moi mobilbloggar!!:) nej men nog om mig. Jag tänkte tala om hur det gick med resan till vår kära huvudstad stockholm. Dagen började med att jag och sys gick till communicare för att sedan gå till tågstationen vid halv 12 då vi planerat att ta 12,06 tåget som vi redan kvällen innan bokat. Vi kommer upp till tågstationen för att sedan hitta att det har blivit inställt!! Jaha tänkte vi vad gör vi nu, då vi ser att en insättnings buss blivit insatt (hurra). Vi klev på bussen och den åkte i samma tid som tåget skulle ha gått. Sedan har vi bara vart med våran kärra mamma som vi inte träffas speciellt ofta:) mycket trevligt och mycket skratt:-). För att sedan ligga här. Men nu ska jag sova har en lång dag imorgon. Många kramar och pussar från mig. Och jag bloggar så fort jag kan. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0