Inhandling och byggning.

Go Kväll.


Ja idag har jag inte gjort mycket, vaknade med en sån fruktansvärd migrän så det var bara att lägga sig ner igen och försöka sova bort det, och det brukar vara min lösning=). Sen vaknade jag efter någon timme och gick in i köket för att äta lite frukost. Sedan satte jag mig ner vid datan och skickade iväg några viktiga mejl och passade på att kolla ams hemsida med en varm kopp te i handen. Sedan gick jag en långpromenad med bamse och sedan var det att krypa ner i soffan under filten med en till kopp te i handen. Sen vid ca 15.00 kom M hem så då tog vi bilen in till stan och handlade grejorna till vårat bygge. Så nu har vi äntligen börjat bygga på våran stora garderåb =) så i slutet av veckan är den säkert klar =). Sen for vi över till farmor och farfar vi hade köpt fika på vägen hem, orkade inte ställa mig och baka så det vart köpes idag. Men vi tänkte att vi skulle fika med dom eftersom vi inte han igår när dom frågade, så då tog vi det idag.

Så nu sitter jag här igen =) och på tvn går avsnitt av sex and the city, för min box med alla avsnitt kom idag =) hurrey =) happey. Men ska snart stänga av datan och krypa ner i sängen, för man ska ju upp tidigt imorgon ska ju till C! Om jag ska vara ärlig har jag mer lust att stanna hemma imorgon och fortsätta bygga på garderåben, men man får åka till C och sedan komma hem och börja med den sen.
nej men nu får jag ta och stänga av datan för ikväll. Jag kommer nog tillbaka imorgon =)


Men många kramar från Alexandra.Hj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0