Hemma igen...

Hejsan.

Ja nu är jag hemma igen efter en morgon på stan. Vi i våran grupp på Communicare skulle till tingsrätten och kolla på ett misshandelsfall och sedan träffade jag the biatch ;) och vi gick till smak och fikade :) Brukar ni fika på stan med era vänner?? och vad och var brukar ini fika ?? vore trevligt med lite tips =)

Nu sitter jag hemma igen och jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna :P M jobbade ända tills 3 inatt så jag var vaken tills han kom hem :P. Och bara för att göra klart varför jag var vaken så länge var för att jag är så himla mörkrädd och tycket verkligen inte om att vara själv när det är mörkt.

Men nu skulle jag vilja att ni lämnar en komentar om ni är intresserade av att jag ska ha tävlingar med fina priser. =) för är det så att det finns en del folk som vill det och då ska det vara några stycken helst, så kommer jag nog börja att ha tävlingar här på bloggen där man kan vinna fina priser :).

Men nu ska jag ta och försöka vila huvudet lite. skriver mera sen :)

Kramar. Alexandra Hjalmarsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0