Glass och en evig väntan...

Hej igen.

Ja nu sitter jag här i soffan, nyduschad och fräsch med en talrik glass och NSCI på tv och som sagt en evig vänta. Och med evig väntan menar jag att jag blir ensam till nästan 1-2 inatt då M tänkte försöka jobba över så han kan vara ledig på fredag :(.

men det har hänt andra roliga saker nu på kvällen, bestämde tillsammans med en kompis <3 att vi ska träffas imorgon efter Communicare och gå och sätta oss på ett fik och prata :) antar att det kommer bli en del skrattande. =) jag ser framemot det =).

Men nu ska jag äta upp min glass innan den smällter. ska försöka skriva sen om en grej jag tycker är väldigt bra.
men ha det bra till dess.

Kramar Alexandra Hjalmarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0