förbannad är ordet..

alltså jag ska bara slänga in ett sånt här litet hat inlägg in på småtimmarna.


ÄR INTE JAG DIN VÄN?? LJUGER DU FÖR MIG?? HMM..... DU SÄGER ATT DU HAR FÖRSÖKT PRATA MED ALLA DINA VÄNNER ?? INTE RINGDE DU MIG?? JAG HADE KUNNAT... DU KAN TA DINA FINA ORD DINA SNÄLLA BLICKAR NÄR VI TRÄFFAS OCH DU LÅSAS VARA MIN VÄN.
för jag ska säga dig en sak jag har haft såna så kallade vänner så det räcker och blir över ...


Doctor, doctor, give me medication, my mind is going crazy
Doctor, doctor, be my salvation and drive my spirit out of here
I scream, I shake, my pulse is rising quickly
Doctor, doctor, give me medication, and slow down my BP*-ey, BP-ey, BP-ey



så nu har jag fått det ur mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0