Äntligen hemma och på tvn rullar sex and the city =)

Go Dag!



Nu är jag äntligen hemma igen efter en morgon på C och på stan tillsammans med Sys och sanna. Sedan kom farfar och hämtade oss =) och nu sitter man hemma och på tvn rullar sex and the city.

Jag läste en sak idag, alltså du får det alltid att låta som att det alltid är så synd om dig!! allt handlar om dig hela tiden, hur duktig du känner dig, hur bra eller dålig du känner dig. Du hör aldrig av dig till oss längre, jag fattar inte!! Du och jag som var så nära varandra och nu pratar vi inte ens med varandra. men strunt samma jag orkar inte lägga energi på det nu.

Nu ska jag ut med bamse i reklamen och sedan ska jag krypa ner under en filt med kexchockladen min bästa vän <3 hih.

men uppdaterar om det händer något mer. kram kram//Alexandra. HJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0