Trött

hejsan.

ja nu sitter jag här igen. lite besviken saknar ett lösenord som jag så gärna ville ha :( tyckte om att läsa den bloggen väldigt mycket. men men inget jag kan göra åt.

Jag sitter hemma i soffan just nu är exktremt trött, när jag var i stan idag med jessie och sanna vi skrattade mycket och hade det jätte trevligt, och det vill jag tacka för. Men jag var så¨trött jag trodde jag skulle somna. och sedan på bussen hem så somnade jag nästan direkt. Och vet ni vad jag har haft ett sånt begär efter glass och chocklad pudding, men har verkligen inte kommit till affären och kunnat handlat.

och nu ska jag lägga mig ner och vila lite kan knappt hålla ögonen öppna men vi hörs sen puss å kram// Alexandra



röda bär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0