Tillbaka igen,

Hejsan i vintermörkret och kyllan,

Jag har inte vart här på ett tag då jag verkligen inte har mått bra, och tyvärr inget jag än väljer att skriva här. Jag kan tala om en sak och det är att jag är sjuk igen :P hm ja denna gång fick jag feber frossa och vart yrslig och mådde exktrem illa ville bara somna men tror ni det gick NEJ.

Idag var jag och M ute på en liten utflykt och vi hade så klart bamse bus med oss. men vet ni vad jag kom på när vi satt i bilen och körde runt. Hur mycket jag verkligen älskar M, jag började då hysterisk att skratta och M bara vände på sig och kollade med ett konstigt utryck och frågade vad som var så roligt.

Jag- Vet du hur mycket jag älskar dig?!
M- Eh kanske??
Jag- kommer du ihåg hur vi träffades??
M- Ja!!
JAg- och tänkt hur mycket roligt och knasigt vi har gjort sedan dess.
M- Jaa
Jag- och vi kan skratta åt varandra utan att den andra blir ledsen elr arg.
M- jaaa
Jag- Förstår du?
M- Neej
JAg- HAHAHAHAHAHAHAHA
JAg- vi tar det en annan gång, du förstår säkert vad jag menar.

Då började M garva och sa!! du förstår vad jag menar"" det är verkligen ditt ord älskling, varje gång du ska förklara något och du inte vet hur säger du bara lätt! du förstår vad jag menar, och så började han garva och jag då skulle jag försöka hålla mig från att skratta tror ni jag lyckades eller. NEJ det gjorde jag så klart inte utan jag började garva och det slutade med att jag skrattade så mycket att jag började gråta alltså för att jag skrattade så mycket.

M- Älskling du är det finaste jag har och Jag kommer aldrig glömma den dagen vi vart tillsammans 14 juni 05, den dagen vi förlovade oss 14 februari-07 eller den dagen vi gifte oss 25 juni 09. Och jag kommer alltid att finnas här oavsätt vad som väntar oss, du vet i sjukdom och hälsa levande som död. och sen så sträckte han sig fort och gav mig en puss. sedan kollade han en gång på vägen och sedan tog han sin ena hand och tog min i sin.

Jag kan inte bara låta bli att sitta med ett leende på läpparna då jag tänker på detta. våra knasiga samtall som oftast avslutas så fint. Jag och M har vart med om så mycket tillsammans jobbigt och roligt... ni skulle bara veta.

men nu ska jag avsluta detta inlägg som vart lite knasigt!! och alla där ute ha det så jätte bra tills vi ses igen. HEJ HEJ.


oss


Kommentarer
Postat av: sanna

de kommer bli hur kul som helst :) synd att de först är i mars men tiden går nog fort :) hade bra kramar

2010-01-15 @ 13:44:32
URL: http://anaximandros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0