Onsdag.

Hejsan.

Ja idag är det onsdag och mitten av veckan :) Igår fyllde min syster år, det skrev jag om i förra inlägget. Och nu när hon öppnat paketen kan jag skriva och berätta vad vi köpte. En rubix cub(Stavning) med fyra sidor bara hon vart jätte glad velat haft en sådan länge, hon har ju klarat den svåra redan haha, jag lyckas inte ens en sida. Sen fick hon högtalare till sin ipod :) och sedan en nässesär(stavning) full med lite olika smink produkter hon vill ju ha det nu :) haha :) hon vart nog nöjd tror jag :) jag har en liten present kvar men den kommer inte förens nästa månad :)

Idag fick M vara hemma för hemma för han som kör skift med M hade kört sönder en slang på maskinen och dom skulle inte få in den förns imorgon. Så vi ska vell försöka åka in till stan och handla lite sen har verkligen ingen mat hemma. men grejen är ju det att jag igentligen inte orkar, har gått och blivit jätte sjuk, var på lassaretet igår och dom gav mig medicin :( jag som skulle ha träffat en viss person :( vart jätte ledsen. och nu åkte M iväg för att dra upp någon som hade kört i diket.

men nu måste jag tyvärr gå men jag tänkte skriva lite om andra saker ikväll om jag får tid över. men vi hörs sen kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0