Dagens + Grattis.

Hallo alla där ute i mörkret. Idag har jag mest tagit det lung,t  då jag fortfarande inte mår bra! Denna jäkla huvudvärk som nu hållt i sig varje dag i 1 1/2 vecka, kanske borde ta och kolla upp varför! men jag har verkligen ingen lust, då jag känner att läkarna gör allt annat än att bry sig. Så jag ger denna jäkla huvudvärk några dagar till innan jag går till läkaren. Annars då, jo Grattis till Emma och Robin som äntligen får hålla om sin son vincent =) ett stort grattis till er och lycka till nu =): Annars idag har jag bara vart med syster ica och pappa med familj.

NU ska jag inte babla en massa strunt, utan jag ska ta och stänga ner datorn och kolla på ett av mina favorit program som är CSI Miami =). så vi får helt enkelt höras sen.

Många kramar från Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0