Inne igen =)

Jahap solen skiner och alla är glada. Jag och ica var ute och fotade lite =) alltid trevligt. Sen så gick vi in på icas rum och spelade tecken :D mycket roligt må jag säga.

sedan gick jag och ringde rektorn på skolan och jag måste säga jag ser framemot att träffa henne för hon lät förstående och trevlig och lugn. Så jag än så länge kan ja bara säga att jag är nöjd och att jag ser framemot att börja skolan :D. Igentligen var starttiden på måndag kl 8.00 men den börjar tydligen 10.00 så man får ju lite sovmorgon första dagen och det är rätt skönt. fast jag kommer inte kunna ha sovmorgon jag kommer vara uppe jätte tidigt för att sedan göra mig klar inför skolan och vara jätte nervös och rädd för allt möjligt sån e jag. Men sen när jag väll kommer dit kommer det inte vara något problem överhuvud taget det kommer vara så bra så.:D

Men nu ska jag kila vidare :D.

många kramar så länge önskar jag er kramar Alexandra

snödroppar


Kommentarer
Postat av: jessi

we miss you all ready sis! god luck in the big city..STOCKHOLM!:D du ska sminka mig annars får du snacka med näven ;D

2010-04-14 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0