Info brev =)

Go dag :)



oho :D vet ni vad jag hittade i postlådan idag ? jo ett infobrev från Makeup utbildningen =) oho vad glad jag blev det stod massa info om vad vi skulle göra första dagen och vad vi skulle ha med oss som tex. Inneskor, penna och kollegieblock och färgpennor =) för pärm får vi =) och sedan info om när vi skule träffas och var vi skulle träffas =) oj oj snacka om att man bara så där på typ några sekunder blev jätte nervös med fjärlilar i magen =) så nu tänkte jag att jag skulle ta fram mina nya mjuka sköna skor och packa ner dom i väskan med.

Men nu ska jag börja packa lite till :D sedan ska jag ut och fota lite. blev lite försenad bara för att jag såg brevet och bara vart tvungen att läsa brevet om och om igen bara för att klar göra att jag inte missat något viktigt, iförsig tar jag med mig mitt brev och alla andra brev i en separat pärm så jag kan gå tillbaka och kolla om det är något jag har missat.

Annars idag då, jo jag var på C på morgonen M var med gullig han var, kanske berode på tårtorna jag hade bakat till alla på C eftersom det var min näst sista dag, jag valde att göra det idag eftersom på fredag ska vi på en mässa hela gruppen och kommer därför inte ha tid att fika. Det var jätte kul det var en tidning som var där och intervjuade och tog kort på folk så det var riktigt roligt =) Men som sagt nu ska jag springa ut =) puss å kram hörs snart.

ps: jag måste säga att jag är så jävla lycklig mitt liv är på rätt spår tillsammans med den rätta mannen och hunden som Jag bygger mitt liv med. =) jag har min familj och jag har mina nära vänner =) Det är ju allt jag behöver ds <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0