Fredag kväll och idag

Hejsan.

Fredag

.
Ja igår ringde vi till D (Maja) bara helt så där, så vi bestämde tillsammans med henne att vi skulle vara hos henne på kvällen. Så jag och M tog bamse och hoppade in i bilen och drog in till stan för att vara med D. D hade även ringt dit marcus, en mycket trevlig prick de =) trevligt att träffas. Sen böjade vi kvällen med talang och sedan blev det en motorcykel film =) gissa vad jag längtade då, M och M bestämde sig för att åka och handla ostbågar =) haha, jösses så vi skrattade dom drar iväg sen ringer dom 10 min senare, vi har glömt plånbökerna, haha. så dom kom hem igen och hämtade pengar sedan drog dom iväg igen. Sen kom dom hem då tyckte Marcus att vi skulle ha en varsin haha så han köpte två ostbågspåsar en till mig och en till D och sen en chipspåse till sig själv och M. haha tror han att man orkar trycka i sig en hel ostbågspåse, nej det klarar jag inte. =) men kvällen var trevlig och vi åkte nog hem i 12 taget. När vi kom hem tvättade jag av mig sminket, borstade tänderna och gick och la oss. =) trevlig fredag.

Lördag. (Idag)

japp idag är det då lördag och jag sitter hemma själv då jag inte vet vart M och bamse är. Det är så typsikt M att bara dra iväg tidigt på morgonen och med det menar jag 6-7 och han lämnar inge lapp och ringer inte heller. så då får man sitta hemma hela dagen och vänta och se när han dyker upp. Annars idag då? Ja jag vet faktist inte vad som händer idag, ska vell försöka att måla lite, och även sätta upp tavlorna på vägen. Ne men nu ska jag ta och kolla på en film. men vi hörs.

kramar // Alexandra. Hj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0