Härlig känsla!! <3<3

Hejsan på er alla.


Idag har jag en sån bra känsla i kroppen, dagen började med att jag vaknade brevid M som hållde om mig och pussade mig på axeln :), sen åkte M iväg för att jobba och så ringde pappa och fråga om jag hade lust att följa med till Julita gård som ligger några kilometer ifrån oss :) så vi åkte ner till julita gård och gick på Julmarknad lite tidigt jag vet men gud så mysigt och härligt det var. Nu vill jag bara att det ska börja snöa så jag kan springa ut och slänga mig i snön och bara känna flingorna mot mit ansikte :) JAG ÄLSKAR JULEN <3<3. Men men nu ska jag kila vidare men vi hörs sen. puss å kram fortsatt trevlig lördag. //Alexandra.H


julmarknad


Kommentarer
Postat av: Heyli

ja de va skitbra gjort ju att gissa rätt först av alla! själv hade jag aldrig fattat vad de skulle bli av dom där grejerna, är säker på att jag hade gissat på paj hahaha

2009-10-25 @ 23:23:26
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0