usch.. blir så illamående och förbannad!!

Hej.


ja alltså precis som det står i rubriken så är det jag känner mig när jag tittar på filmen flyga drake. Ibörjan finns det en liten pojke som är känare till en rikare familj och pojken i den rikare familjen är bästa kompis med känar pojken. och en dag springer känar pojken efter draken som är hans och då kommer det tre andra större pojkar och ska börja bråka med honom. eftersom han tidigare har försvarat den rikare pojken. då trycker dom ner honom på marken och våldtar honom i rumpan. :( alltså jag gråter och mår illa samtidigt som ja bara skulle vilja vara där och hjälpa honom att ta bort dom från det som ska hända. =( jag gråter till och med under tiden jag skriver detta inlägg. hur fan kan en människa göra så mot någon annan =( hur fan e man funtad. Förbannad skakar jag av det jag känner i min kropp då jag ser såna gejor, samma sak när vi såg män som hatar kvinnor då vart jag tvungen att gå på toa och spy. jag klarar inte av sånt. eh jag klarar inte ens att skriva detta inlägg nu är så arg.  men god natt på er.. mvh Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0