NEMO NISI MORS

CORDA MEA TIBI EST -och det kommer alltid att vara ditt, det finns inte ord som jag kan skriva som förklarar hur mycket jag älskar dig, CORDA MEA TIBI EST.
NIL VOLETIBUS ARDUUM- Kommer jag att lova dig den 25 Juli 2009 kl 14.00 när du och jag står och lovar varandra NEMO NISI MORS. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det M. Det är föralltid dit, Det är föralltid mitt, det är för alltid vårt.
RES SEVERA EST VERUM GAUDIUM- Ja det är det verkligen.

Konsten att älska- ARS AMANDI

Jag börjar längta så förfärligt mycket tills den dagen kommer då jag äntligen får sätta mig i bilen på morgonen efter att ha sovit sista natten som Alexandra Andersson. Jag längtar så fruktansvärt tills dagen då jag får sätta mig i bilen tillsammans med alla tärnorna + blomsterflickan (ica) och släppas av utanför sussis hair team (Eskilstuna) och sätta mig ner i stolen och börja förvandligen mot den brud jag har längtat efter nu i 1 helt år, Jag längtar så fruktansvärt tills håret och sminket sitter som det ska och klänningen äntligen kommer att glida på tillsammans med slöjan och tiaran. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills tärnorna kommer och plockar upp mig utanför sussis hair team (Eskilstuna)  med blommorna, och brudbuketten. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att vi kommer inrullandes med bilen på grusplan och kliver ur bilen för att möta upp Pappa och Marsalkarna, och äntligen få längta efter att få se M stå framme vid altaret så fin så nervös. Jag längtar så fruktansvärt efter när jag äntligen få höra musiken börja spela och ta det första steget i altargången och veta att om ett viist antal steg får jag äntligen ta M i handen och krama den det härdaste jag kan. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att prästen frågar om Jag vill ta Mats till min äkta make och älska han i nöd och lust i välgång och motgång, att älska han för evigt och att jag äntligen får svara det stora ordet JA och att höra mats säga allt detta tillbaka till mig, och sen läsa våra löften. Och jag längtar så fruktansvärt mycket efter att prästen äntligen kommer att säga du får nu kyssa bruden :). jag längtar så fruktansvärt mycket efter den här dagen då vi får vara bland nära och kära. Jag längtar så mycket efter denna dag så det gör ont i mitt hjärta. Det finns inte ord att skriva som kan förklara hur mycket jag älskar M, det finns inte ord som förklarar hur mycket han är av mig, vad han är av mig, och hur mycket jag vill att vi två ska skapa våran framtid tillsammans. Det finns inte ord som kan kan beskriva hur mycket mitt hjärta vill ha M hur mycket mitt hjärta vill beskriva hur lycklig jag är. Det finns inte tårar som kan rinna nerför min kind som kan förklara hur mycket M är av min Kärlek och mitt liv. Det finns inga texter elr ord som kan beskriva den känsla jag har i mitt hjärta när jag ser M.  Det finns ingenting som gör att jag skulle tveka med att leva tillsammans med M resten av mitt liv. så det finns bara ett ord som återstår att skriva Tills Döden Skiljer Oss Åt. (Förevigt din, Förevigt min, Förevigt vår.)CORDA MEA TIBI EST.




Another ditch in the road                                                                                 
You keep moving
Another stop sign
You keep moving on
And the years go by so fast
Wonder how I ever made it through


mitt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0