jobbig dag.

ja idag har de vart en ganska jobbig dag började jobba vid kl 9 och sen jobbade jag till halv 2 sen var der bara hem ogen. sen spelade jag lite sing star!! vilken svårighetsgrad kör ni på jag kör på svåraste. sen bar det av in till stan tillsammans med syrran för hon och johanna skulle sola. sen gick vi ner på stan då köpte jag lite nagelprodukter, det vart en nagelhärare eftersom mina naglar går av på samma ställe vid en vis längd. sen köte jag även franskmaniyr sett hihi så¨jag målat naglarna idag vart väldigt fina.

nu sitter jag tillsammans med syster och kollar på nu blåser vi snuten 3 haha fy fasen vad dom e roliga. men nu ska jag ta och kolla vidare på filmen men vi hörs imorrn och då ska jag försöka lägga ut lite bider med. hörs imorrn puss å kram Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0