Äntligen framme :D

nu har vi åkt tåg i 4 timmar :D och äntligen sitter vi hemma hos kärra D :D:D nu kom nicklas hit och bråkar lite med maja :D haha :Ddet känns bra att vara tillbaka det e synd bara att inte dom andra som man lärde känna finns kvar här i lilla alfta :( men nu ska vi bara ta det lite lungt och sen kanske vi ska göra någe med mer fart i som vanligt .D

haha men nu ska jag försöka vara lite social kanske :D men jag älskar ju att sitta framför datan :D camilla e cool ;D haha det var hon som sa mig att skriva det :D :D hahha jag skulle ha skrivit att camilla är lite kansig :D ;D haha :P

men jag säger bara en sak fick åka dodge till maja den här gången fan vad ballt ljud hihih :D men ska vell dra nu men ha det så himla bra.

ps: tack nattiz för dom fina bilderna,, du ska få pengar för matrialet oxå. + att mamma vart hur nöjd som helst lägger ut en bild sen :D DS:

dagens låt:Milk and alcohol- dr feelgood ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0