Go morgon här kommer lite info om dagen!

Go Morgon.



Idag gick man upp kl 06.25 för att lilla syster ville bli sminkad, så man ville ju vara snäll att fixa henne om hon så gärna ville det. Sedan gick jag och la mig igen eftersom jag var så trött, kom inte i säng fören vid halv 3! för då kom M hem och äntligen kände jag mig trygg, så jag han inte mer än att lägga huvudet på kudden innan jag var i drömarnas land. Sedan var det upp igen vid kl 08.00 för att fixa sig innan det var dags att sätta sig i bilen, hämta sys och åka in till communicare. Så nu sitter jag här på Communicare och snart ska vi få höra på en föreläsning som röda korset ska hålla. Så man kanske skulle ta och komma på några frågor som man vill ställa och få svar på. Killarna i gruppen skämtar om att dom ska fråga om han som hade fester för pengarna dom tjänat ihop, om jag fattat det rätt. Men jag tror faktist ärligt att ingen av dom kommer våga fråga det iallafall!. Annars så händer det vell inte så mycket här på Communicare idag. Så nu har ni fått lite insikt i det.... eller vad man nu ska kalla det!!!


Sen idag då, jo sys ska ner på något möte på arbetsförmedlingen sen efter det ska vi vell handla lite, hon behövde handla kött. hahah min syster och hennes kille blir typ galna utan sitt kött. Sedan hoppas jag att jag hinner träffa en vis person på stan som vi hade bestämt. Ska prata lite med sys också för jag tror nämligen att hon skulle gå på stan med Sanna idag, :).. Ja men sen när man väll lyckats komm hem hoppas jag verkligen att jag inte missat Sex and The City jag har verkligen blivit beroede av der programet, det är så kul att titta på det. =) Annars då jo jag ska vell tvätta lite kläder eftersom vi åker till mamma imorgon runt 14.00. Så man ska vell passa på att packa idag också då jag har rätt mycket att göra imorgon. Först Communicare på dagen och sedan hem hämta grejorna och dra till mamma =)

Men nu måste jag verkligen sätta igång med grejorna jag har att göra här, ska även söka på en blogg jag nyss fick nyss om. menvi hörs.
 
många kramar
Alexandra.Hj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0