Första Dagen.

Hejsan.


Ja idag började jag skolan :D IMC <3 och jag lovar att jag var pepp som fasen när jag kom dit på morgonen något för tidig, men det gjorde inte så mycket tyckte jag. bättre det än sen. Vi gick igenom lite regler och andra saker, och beställde kappa och rock, sen det sista vi gjorde innan vi slutade vi tolv var att vi gick igenom våra smink väskor :D ojojoj, vilken dröm det var alltså.

Sedan slutade vi och jag gick raka vägen till pendeltåget, och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar mamma kommer hit sen =) och även farmor och farfar för dom ska till arlanda stad och hämta min farbrors och hans frus bil, eftersom dom är i turkiet och kommer inte hem pga, det som hänt i island. SÅ dom ska åka och hämta deras bil och eftersom mormor och morfars hus bara ligger en kvart från arlanda stad så kommer dom hit och hälsar på. Mormor åkte precis och handlade lite saker,så jag stannade hemma ska snart ringa M och prata lite, men första ska jag passa på att göra lite andra grejor, fixa och trixa,

men vi hörs ha det. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0