ännu en dag med många nya saker.

Hejsan Svejsan.


ännu en dag på skolan slut :( synd de. Men idag stod det färgning av bryn och fransar och plock + hudvård på schemat :D Det var väldigt kul att lära sig dessa saker. :D Idag ska jag färga fransarna på mamma och imorgon tar vi bryn eftersom det inte hinns med idag.

Ja men vad kan jag säga mer ne inte så mycket just nu. Kommer skriva mer ingående om sådna saker sedan men inte just nu har inte den tiden än så länge men ja lovar att det som har tålamod kommer snart att få se lite resultat :)

NU ska jag hjälpa mamma med maten och vet ni hur mycket jag längtar hem =)  jag triv här men som ordspråket lyder . borta bra men hemma bäst.

många kramar från mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det kul att färga ögonbryn och fransar? Brukar göra det på mig själv och på kompisar, har faktiskt gjort de på kenneth. HAHA!

2010-04-21 @ 23:10:23
URL: http://pedant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0