Natt bloggande.

ja jag kan inte sova så bestämde mig för att natt blogga medans spotify får gå min snälla vän maria fick hjälpa mig att skaffa spotify :) så henne tackar ja.  ja kl 6 bär det av till sys :) ska vara med henne imorrn :) så jag ska snart med andra ord sätta mig i bilen och åka till henne så skulle verkligen behöva gå och sova men kan fasen inte somna :P usch hatar såna nätter :(.

ja vi var och kollade på bio igår eftersom att kl e halv 2. vi såg på flickan som lekte med elden av stig larssons böker. den var väldigt bra  :) rekomenderar jag starkt :) och en sak som jag har kommit på, på senare dagar är hur mycket jag gillat björn skifs och Phil collins. alltså deras röster när dom sjunger :) mm jag njuter :)

men nu ska jag försvampsöka sova lite puss på er.

Kommentarer
Postat av: sanna

ja de är hur kul som hälst :) jag skulle vilja spela disney de ser så gulligt ut :P kram

2009-09-24 @ 12:04:12
URL: http:///anaximandros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0