Mamma <3

Idag funderade jag ännu mera på vad jag ska köpa till min älskade mamma när hon fyller 40. Och äntligen har jag kommit på den perfekta presenten :) Men det kan jag tyvärr inte skriva här eftersom man inte vet om hon sitter inne och tjuv läser ;).. Jag har liksom tappat lite av min skrivar förmåga!? . förut skrev jag hela tiden, när jag slutade sjuan fick jag ett block och en penna och sedan ett kort av mina mentorer och på det kortet stod det, sluta aldrig skriva för du har det som krävs!. Jag vart så rörd så jag bestämde mig för att jag aldrig skulle sluta, men nu känns det som jag får mer och mer skriv torka. Vad ska jag göra för att få tillbaka gnistan ??

På tal om något helt annat, Jag kom idag på att fundera igen på hur mycket min älskade mamma betyder för mig, jag är så tacksam för allt hon har gett mig och ger mig. Och med det menar jag inte matriella ting utan den kärlek och uppfostran jag konstant får av henne, trots att jag är gift och har ett eget liv  :) jag kommer alltid vara tacksam för den människa min mamma är :).

Just Nu sitter jag och lyssnar på eyes on fire - blue fortune på spotify, gud vilken bra låt det är. jag känner hur jag i hela kroppen slappnar av, hur varenda muskel bara mjuknar upp och får mig att känna mig som jag vore i ett enda stort lykorus :) <3

men nu ska jag ta och krypa ner under täcket och krama M. god natt och pussi pussi. <3<3

nu är det över :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0