Idag är en sån dag.

Idag vaknade jag och kännde mig lugn, jag kännde mig lycklig, Jag sprang till datan satte på spotify och valde Michael Jackson- Man in the mirror. Och gick runt här hemma gosade lite med min bus bamse. Jag ska ut och springa idag också, och försöka sätta mig en timme eller mer på träningscykeln också. Jag har tur att jag har fått den uppfostran jag har fått. Mina föräldrar har alltid stått bakom mig, dom stöttade mig när jag sa att jag ville hoppa av skolan på grund av mobbingen, nu ska man inte missuppfatta detta, dom ville självklart att jag skulle fortsätta men dom viste hur dåligt jag mådde varje dag innan jag gick till skolan och varje dag när jag kom hem från skolan, så dom tyckte det var bättre att jag hoppade av och kunnde fokusera på att må bra. Jag hoppade av jag gifte mig och skaffade hund  sommaren efter och nu väntar jag på att få komma in på komvux vilket jag får svar på i december. Det enda jag saknar nu det är barn men det ska nog fixa sig ;) Så jag är nöjd med mitt liv, jag har världens bästa vänner och familj, jag kan verkligen inte önska mig något annat. Folk som har vart med om samma saker som jag och nu menar jag inte bara det med mobbingen, jag har vart med om så otroligt mycket mer, ni klarar det oavsätt om ni inte tror på det själva.  Jag kan med ett lugn verkligen skratta mig lycklig, och förhoppningsvis drar jag utomlands och reser runt lite i världen på en massa olika platser tillsammans med en helt underbar person :) jag behöver inte säga vem för det vet den själv. Men nu ska jag gå och kolla på förlossningskliniken på tv4, det programet är verkligen intressant och man får se många små mirakel.

Men puss å kram så länge hoppas ni får en fortsatt trevlig dag // A.H aka. Alexandra Hjalmarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0