ont i armen :P

Hejsan.

igår var jag och tog Influensa A spruta även kallad Svininfluensa sprutan. Jag fick en kallelse från sjukhuset om att jag tydligen låg i riskzonen så det var rätt skönt att få ta den. Jag kan bara säga att jag har skit ont i armen idag, man kunde tydligen ha det efter. jag sa bara JAHA. nog om det nu.
Igår fyllde min Älskade mamma 40 år grattis till henne, det blir fest på lördag :).

Idag blir det mer renovering :) tapeten är uppsatt jag hoppas verkligen att golvet blir klart innan helgen :) sen är det bara tapeseringen i vardagsrummet utöver fond väggen kvar :). Sen börjar det bli dags att ta tag i köket :) vi har så många ideer, så det ska bli riktigt kul att få ta kort och visa er när det är klart, så nu får säga vad ni tycker.

På söndag blir det filmis med världens bästa :) men nu ska jag kila ut med bamse bus, många kramar ¨så länge.

kram kram


Kommentarer
Postat av: Camilla // Zeyona

Ja, hoppas att du kommer på söndag! Du måste ju träffa lillen också (:!

<3

2009-10-28 @ 16:07:12
URL: http://zeyona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0