kunde inte sova!

Ja nu sitter jag här igen, jag kunde inte sova. Jag gick och la mig men kunde verkligen inte somna så då vart det tv,n och Criminal Minds och Datorn. Som sagt nu sitter jag här igen, Jag måste bara fråga er en fråga!? har ni någon gång kännt er som att ni verkligen vill göra något ni vill verkligen göra den lilla grejen men inte orkar eller att det bara tar emot på något sätt. så känns det för mig nu, jag vill verkligen göra en sak bra, men det går inte. Jag var glad idag, det glömde jag berätta förut, jag hittade en låda med alla gratulations kort från bröllopet! så jag plockade fram lådan och började öppna kuvärten :). Jag hittade så många fina kort och så många fina hälsningar. Sen hittade jag även vårat vigsel bevis och min tiara :).

Men nu ska jag försöka somna :P jag har så ont i nacke och rygg så jag måste verkligen sova. men god natt och sov gott :)

systersyster ica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0