Idag blir det lax och potatis.

Jag hatar att komma på rubriker för ja är så himla kass på det, så jag väntar ett tag på att skriva det xD. Idag ska jag laga Lax, Potatis med sås och ärtor. Lax och potatis är en av mina och M,s favorit matträtter. Idag har jag inte mått så bra jag har haft ont i halsen men det fixade sig med lite varm oboy. Nu sitter jag här framför datan, Kollade mina mejl och nu ska jag snart kolla på hells kitchen, synd bara att M inte är med för han tycker så mycket om det programet.
Jag och lillasyster har kommit på en jätte rolig ide som vi ska försöka fixa i helgen :) roligt.

Men nu ska jag börja med maten :) vi får höras senare :) många kramar

A.H

svamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0