Glöm inte ! du är någon!!

Hej..


Idag, just i denna sekund, fällde jag en tår, en tår av lycka men samtidigt av vrede och ångest, jag fick tillbaka den där känslan av att jag inte är någon, jag började skaka och gråta hysterisk, jag viste inte vem jag var eller vart jag var. Jag tog en penna och skrev det det jag kännde då, och la det i min låda som det står IMJUSTNOBODY, Och sedan satte jag mig ner i sängen och kurrade ihop mig med tänke och kuddar och skrek så högt jag kunde , samtidigt som jag grät hysterisk. När jag sedan börja lugna ner mig tog jag en till lapp och skrev sedan ner saker som folk sagt till mig, och då menar jag bra saker. och försökte själv försöka komma på bra saker om mig själv, vilket inte alls är så lätt när man känner att man är ingen!! sedan la jag ner den i min andra låda som jag skrivit IM SOMBODY. och sedan satte jag mer ner och försökte andas och att få tillbaka det lung som jag behöver för att klara av dagen. eftersom den ännu inte är slut. Sedan började jag igen tänka vad kan jag använda denna känsla av. jo om jag kanske skriver om hur jag gör när jag känner att jag ger upp, det finns inte möjligheten till att må bättre än så här!! det blir bara sämre. NEJ jag skriver om det för er, jag hoppas att någon annan som känner sig som jag att man inte är någon fast man igentligen är någon. Jag säger nu till er, gör två lådor en som dom dåliga tankarna är i och sedan en som dom bra får ligga i.  Min dåliga låda har jag målat svart och skrivit med vit text och den bra lådan är Rött och det är för att kärleken. sedan skriver jag lappar och lägger ner, det kanske inte känns som det hjälper men det hjälpte mig ett tag, klarar man inté av det, utan verkligen är på väg att ge upp. var inte rädd för att skriva till mig eller söka profisonell hjälp det är inge fel. jag gjorde det jag gör det fortfarande. men jag finns även här!! några knapptryckningar iväg.

Kom ihåg: DU ÄR NÅGON!!


me

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag ska nog testa det där med två lådor. Allt känns så jävla hopplöst och värdelöst ibland. Men jag ska nog verkligen testa!

KRAM

2009-10-29 @ 23:28:25
URL: http://doktordeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0