AlexandraElinHjalmarsson

Namn: Alexandra Elin Hjalmarsson
Född: Stockholm år 1989
Stjärntecken: Den listiga Skorpionen
Intressen: Bilar och motorer, fotografera, måleri, pyssel och mycket mera som ja inte orkar skriva! ;)
Ord som brukar komma ur min mun: Jag är inte den som e den!! & Traktor service här :D

Pluggar eller ej:
Jag väntar på svar från Komvux för att läsa några kurser sen kommer jag söka mera kurser sen :) och sen söker jag även extra jobb, deltidsjobb :)

Hur mitt liv annars ser ut i dagligton:
  Jag är gift med min man Mats så kallad M. Vi bor i ett litet rött fint hus på landet tillsammans med vår sanktbernhardshund Bamse. Jag umgås mycket med kompisar och njuter av varje dag som går. Planerar att snart åka på bröllopsresa till Thailand :) och njuta av den varma solen. Oj glömde tala om att jag är en mycket glad och busig person ;)

Puss Å Kram från mig.... 

ps: glöm inte ATT ÄLSKA GLÖMMA OCH FÖRLÅTA , DET ÄR LIVETS STOA GÅTA! <3 ds:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0